Sianor group گروه سيانور
ارسال توسط sajad

دانلود XARA Web
Designer MX Premium v8.1.3.23942 نرم افزار طراحی صفحات وب
XARA Web Designer MX Premium یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی صفحات وب می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت گروه سيانور برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا بدون داشتن دانش خاص در زمینه برنامه نویسی اقدام به طراحی صفحات حرفه ای وب کنید. شما می توانید از میان تعداد زیادی از قالب های پیش فرض و آماده که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید و سپس اقدام به ویرایش ظاهر , تغییر رنگ , تغییر فونت , تغییر منوها , تصاویر موجود در صفحات و غیره کنید و آنها را سفارشی کرده و در صفحات وب مورد استفاده قرار دهید. در واقع این نرم افزار می تواند برای تمامی مبتدیان مفید واقع شود زیرا آنها را قادر می سازد تا بدون داشتن دانش برنامه نویسی HTML و Java Script صفحات وب زیبا و پویا را طراحی کنند. پشتیبانی از فرمت های تصویری PDF, RTF, RAW, PSD, TIFF and of course JPEG, PNG, GIF و همچنین قابلیت کشیدن و رها کردن برای جابجایی هر چیزی در هر قسمتی از صفحه از قابلیت های این نرم افزار می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

پی اچ پی، مای اسکیوال و جاوا اسکریپت را با یک کتاب آموزش قدم به قدم زبان اصلی از سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است مرور کنید. اگر شما به زبان برنامه نویسی پی اچ پی مسلط هستید و با آن آشنایی کامل دارید این کتاب می توانید شما را در ساخت وبسایت های تعاملی (اینتراکتیو) راهنمایی کند.
شما با مطالعه این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از PHP, MySQL, javascript وب سایت های پاسخ گو را ایجاد کنید. سطح آموزشی در این کتاب به این صورت است که فرض شده است که خواننده هیچ گونه اطلاع قبلی از برنامه نویسی تحت وب و دیگر برنامه نویسی ها ندارد و خواننده را یک آماتور در نظر گرفته است.
شما خواهید فهمید که چگونه به صورت حرفه ای پی اچ پی و مای اسکیوال را ترکیب کنید. این کتاب آموزش های خود را به صورت ساده به خوانندگاه عرضه داشته است تا بتوانند به آسانی سایت های مدرن با داده های پویا و کاربر پسند را ایجاد کنند. این ایبوک در فرمت پی دی اف و در 528 صفحه آماده شده است.

Learning PHP, MySQL, javascript eBook - دانلود کتاب آموزش برنامه
نویسی تحت وب



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

اشاره گر چیست؟

اشاره گر که معادل فارسی لغت pointer (پوینتر) است همان طور که از نامش پیداست قرار است که اشاره کند! به کجا؟ به یک آدرس حافظه. کدام حافظه؟ حافظه ی RAM. اشاره گرها از مهمترین قابلیتهای C++ هستند. قابلیتی که اگر آن را به خوبی فرا بگیریم، قدرت زیادی به ما می دهد و کوچکترین خطا در استفاده از آن به خطاهای سهمگین تبدیل می شود. اشاره گرها در زبانهای دیگری مثل C# و دلفی هم وجود دارند، لیکن با محدودیتهای فراوانی روبه رو هستند. به طور خاص در مورد C# شما به طور پیش فرض حق ندارید اشاره گر تعریف کنید و باید پشتک باروهای متعددی بزنید تا یک اشاره گر تعریف کنید.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

این کتاب، یک منبع مناسب برای یادگیری زبان ویژوال بیسیک و شامل 9 فصل در 130 صفحه هستش... مطالب ارائه شده در این کتاب عبارتند از :


فصل اول : آشنایی با ویژوال بیسیک

-           برنامه نویسی شئ گرا
-           آشنایی با محیط ویژوال بیسیک
-           انواع فایل ها در ویژوال بیسیک



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود کتاب و اسلایدهای درس مهندسی نرم افزار 2 به زبان فارسی

مهندسی نرم‌افزار طراحی، برنامه نویسی، توسعه، مستندسازی و نگهداری نرم افزار با بکارگرفتن روشهای فنی و عملی از علوم کامپیوتر ، مدیریت پروزه ، مهندسی ، محدوده کاربرد، طراحی رابط، مدیریت تجهیزات دیجیتال و سایر زمینه‌ها است. کاربردهای مهندسی نرم‌افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده، چند و چون زندگی آنان را بهتر می‌کنند. مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برایشان شدنی نبود. نمونه‌های از این دست نرم‌افزارها عبارت‌اند از: سامانه‌های توکار، نرم افزار اداری، بازی‌های رایانه‌ای، و اینترنت. فناوری‌ها و خدمات مهندسی نرم‌افزار به کاربران برای بهبود بهره‌وری و کیفیت یاری میرساند. نمونه‌هایی از زمینه‌های بهبود: پایگاه داده‌ها، زبان‌ها، کتابخانه‌ها، الگوها، فرآیندها و ابزار .

عنوان کتاب: کتاب و اسلایدهای درس مهندسی نرم افزار 2 به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 183

حجم فایل: 5.4 مگابایت

منبع: www.aghazeh.com



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

دانلود آموزش پاسکال – نکات کنکوری ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور
به زبان فارسی

زبان برنامه‌نویسی رایانه ای پاسکال یکی از زبان‌های مشهور برنامه‌نویسی سطح بالای متداول است. پاسکال به عنوان زبان ساده شده زبان ALgOL طراحی شد و مقاصد آموزشی داشت.این زبان توسط نیکلاوس ویرت (Niklaus Wirth) پروفسور دانشگاه پلی تکنیک زوریخ در سوییس در سال‌های ۱۹۶۸ و ۱۹۶۹ طراحی شد و در سال ۱۹۷۰ به عنوان یک زبان کارآمد و کوچک به منظور پیش برد و توسعه مهارت‌های برنامه نویسی با استفاده از برنامه نویسی ساخت یافته و ساختمان داده‌ها، منتشر گردید. نام زبان پاسکال آن از نام بلز پاسکال، ریاضی‌دان فرانسوی، الهام گرفته شده است. پاسکال یک زبان برنامه نویسی امری و ساخت یافته تأثیر گذار می‌باشد که از خصوصیات این زبان می‌توان به سادگی‌ فراگیری آن اشاره کرد.

عنوان کتاب: آموزش پاسکال – نکات کنکوری ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 42

حجم فایل: 1.6 مگابایت

منبع: www.aghazeh.com



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

دانلود فیلم آموزش عملی برنامه نویسی الگوریتم رقابت استعماری به
زبان
فارسی

در این بخش از سایت آغازه ، فیلم آموزشی الگوریتم رقابت استعماری به زبان فارسی را تقدیم کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم این فیم آموزشی مربوط که خلاصه نشستی است که در تاریخ روز شنبه 30 مرداد 1389 به مدت 90 دقیقه توسط ارائه دهندگان: سید مصطفی کلامی هریس (دانشجوی دکتری - دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، ایران) ساعت 18:30 (06:30 بعد از ظهر) برگزار شده است. در این نشست ابتدا با مرور روشهای بهینه سازی تکاملی و بطور ویژه الگوریتم جدید رقابت استعماری (Imperialist Competitive Algorithm)، نحوه برنامه نویسی و پیاده سازی آن در جهت حل مسائل مختلف بهینه سازی آموزش داده خواهد شد. محیط برنامه نویسی، محیط متلب می باشد. داشتن مطالعه اجمالی در مورد بهینه سازی و الگوریتم رقابت استعماری در جهت استفاده بیشتر از این جلسه مفید خواهد بود. پیش نیاز شرکت در نشست: "آشنائی با یکی از زبانهای برنامه نویسی و بطور ویژه MATLAB".

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزش عملی برنامه نویسی الگوریتم رقابت استعماری به زبان فارسی

زبان آموزش: فارسی

حجم فایل: 172 مگابایت

منبع: www.aghazeh.com



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad
دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی هسته سیستم عامل.

دانلود

حجم فایل:  481 KB

منبع:  www.parsbook.org




ارسال توسط sajad
دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی سوکت.

 

دانلود


حجم فایل:  466 KB



منبع:  www.ParsBook.Org




ارسال توسط sajad
دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان Pascal.

 

دانلود


حجم فایل:  785 KB



منبع:  WWW.IRANMEET.COM




ارسال توسط sajad

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان C.
      دانلود

حجم فایل:  3.83 MB




ارسال توسط sajad

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان ++C.
     دانلود

حجم فایل:  1.35 MB




ارسال توسط sajad
دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان اسمبلی.

        

دانلود

حجم فایل:  252 KB



ارسال توسط sajad

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد